دوربین داهوا

دوربین داهوا

دوربین داهوا از جمله پرطرفدار ترین محصولات این برند (dahua) با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در ضمینه ی تحقیق و تولید تجهیزات نظارتی است. از سال ۲۰۰۶ تا کنون که شرکت داهوا اقدام به تولید دوربین مداربسته نموده است تا کنون، موفق شده تا یکی از بهترین تجهیزات نظارتی را به بازار عرضه کند و جز ۱۰ برند برتر تولید کننده تجهیزات نظارتی همچنان با افتخار نام دوربین داهوا میدرخشد. لازم به ذکر است که امروزه با توجه به نیاز روز افزون بشریت به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. اما کیفیت این برند چینی همواره حرف اول را زده است.

نظارت گستر ایمن

شرکت نظارت گستر ایمن در سال ۱۳۸۱ در پاسخ به نیازهای بازار و در ادامه گسترش اجرای پروژه های ملی مانند پروژه نظارت تلویزیونی تهران بزرگ در زمینه اجراء و ارائه راه حل های جامع نظارتی و حفاظتی به مدیریت آقای عبدالرضا حکیمی و گروهی از مهندسان متخصص و با تجربه در امر CCTV تاسیس گردید.همچنین با مطالعه نیازهای بازار ایران و نیز با انتخاب و ارائه گسترده محصولات و خدمات، با کیفیتی مطابق با استاندارد جهانی و از سوی سازندگان معتبر و خوشنام بین المللی سعی دارد تا با ارائه راهکارهای فراگیر (Total Solution) به تمامی نیازهای نظارتی و حفاظتی در هر سطحی از آن که شامل صنعتی، نظامی، اداری و خانگی و غیره باشد پاسخی شایسته و مناسب ارائه دهد.

قیمت دوربین داهوا

قیمت دوربین مدار بسته داهوا به نسبت دیگر برندهی موجود در بازار کمیا گران تر است اما کیفیت تصویر در این دوربین در دنیا زبان زد و بدون رقیب است . تنوع محصولات آن بسیار زیاد است در نتیجه رنج قیمت دوربین داهوا از تنوع بالایی برخوردار است. برای استعلام قیمت دوربین داهوا ابتدا باید بدانید چه ویزگی هایی از یک دوربین مدار بسته مدنظرتان است. از این رو پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما با شماره تما ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

خرید دوربین مدار بسته داهوا

خرید دوربین مدار بسته داهوا از انجا که نیاز هر کسب و کاری به حساب می آید بسیار پراهمیت بوده است.  برای بعضی افراد با توجه به مصرفشان کیفیت تصویر و برای بعضی افراد دیگر  قیمت دوربین داهوا  اهمیت دارد .از این رو برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷۰۲۱ در ارتاط باشید.

مزایای دوربین داهوا

  • کیفیت بالای تصویر
  • امکان شمارش افراد مخصوص فروشگاه ها
  • تنظیم نور محیط
  • تعین دمای محیط
  • ردیابی حرکت افراد
  • تشخیص هدف از پیش تعیین شده
  • تنوع در نوع و کارایی
  • مشخص بودن رنج قیمت
  • ارسال پیغام هشدار توسط دوربین  برای مالک

معایب دوربین داهوا

  • پشتیبانی نشدن در برخی از کشورها
  • قیمت دوربین مدار بسته داهوا کمی بیشتر از سایر دوربین ها است.

شرکت داهوا

برند داهوا ساخت کشور چین سابقه بیش از ۱۵ سال خدمت در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی داشته و در طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده است. داهوا موفق شده است که هم در زمینه ی سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. اما بنظر شما در خرید دوربین داهوا چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟

داهوا در سال 2002 میلادی کارخود را با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز کرده و در سال 2003 یعنی پس گذشت تنها 12 ماه موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد. این شرکت از سال 2006 با تغییر در ساختار خود موفق به راه اندازی خط تولید در تمام زمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه ، سرور و… شده است. داهـوا ارائه دهنده دوربین داهوا در سال 2011، DVR با پلتفرم N6 را به بازار عرضه کرد و به سرعت در بازارهای جهانی به یکی از محبوب ترین برندها در میان مشتریان تبدیل شد. دستگاه آنالوگ XVR داهوا و دستگاه تحت شبکه NVR داهوا نیز از دستگاه های جانبی دیگر سیستم های امنیتی تولید شده توسط کمپانی داهوا محسوب می شوند.

منبع: negaco.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *